Cíle a obsahová novelizace předmětu statistické metody v marketingu a obchodu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F01%3A00003160" target="_blank" >RIV/60460709:41110/01:00003160 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cíle a obsahová novelizace předmětu statistické metody v marketingu a obchodu
Popis výsledku v původním jazyce
Volitelné předměty na ČZU reagují svým obsahem na změny podmínek a požadavků praxe.
Název v anglickém jazyce
Aims nad contens modernization of the course statistical methods in marketing and commerce
Popis výsledku anglicky
Not specified
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Globalisation versus regionalism (Conference Proceedings), AP X
ISBN
80-213-0799-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
18. 9. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—