Statistická podpora marketingových výzkumů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F02%3A00004829" target="_blank" >RIV/60460709:41110/02:00004829 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Statistická podpora marketingových výzkumů
Popis výsledku v původním jazyce
Přípsěvek podává informaci o statistckých metodách vhodných proo užití v marketingovém výzkumu s upozorněním na nutné podmínky jejich použitelnosti.
Název v anglickém jazyce
Statistical support of marketing research
Popis výsledku anglicky
The paper reviews basic design of sample surveys and data analysis using selected univariate techniques and multivariate techniques.The main attention is focused on the evaluation validity of model assumptions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní konference *Medzinárodné vedecké dni 2002*
ISBN
80-8069-027-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
164-168
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
16. 5. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—