Modernizace předmětu Statistické metody v marketingu a obchodu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F03%3A00005638" target="_blank" >RIV/60460709:41110/03:00005638 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Modernizace předmětu Statistické metody v marketingu a obchodu
Popis výsledku v původním jazyce
Rychlý rozvoj dostupnosti informací a dat ze všech oborů na internetové síti umožňuje modernizovat formy studia zvláště u volitelných předmětů.
Název v anglickém jazyce
Modernization of the course Statictical Methods in Marketing and Commerce
Popis výsledku anglicky
Within all the conceivable disciplines, a fast divelopment of availability of information and data is apparent, and therefore enables to modernize the ways of studiing, especially concerning optional courses.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník prací z mez. vědecké konference AP XII.
ISBN
80-213-1056-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
943-946
Název nakladatele
PEF ČZU v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
18. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—