Příspěvek k analýze výuky informatiky ve třetím tisíciletí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F03%3A00005727" target="_blank" >RIV/60460709:41110/03:00005727 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příspěvek k analýze výuky informatiky ve třetím tisíciletí
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní brzdou vysokoškolské výuky informatických kurzů je různorodá příprava přicházejících studentů. Z výsledků dílčích analýz vyplývá, že velkou překážkou je nerovnoměrná informatická gramotnost, na kterou musí výuka základních kurzů na vysoké škole na
Název v anglickém jazyce
Contribution to analyse of learning the informatics in the third millenium
Popis výsledku anglicky
The fundamentals change education system is necessary in order to the informational partnership, the resolution are in order to capture and successfully applied of the same standing trends the development education system for informational society.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Transformace hospodářství ČR před vstupem do EU
ISBN
80-7083-738-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
398-403
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
8. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—