The paradigms of strategic thinking.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F03%3A00006187" target="_blank" >RIV/60460709:41110/03:00006187 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The paradigms of strategic thinking.
Popis výsledku v původním jazyce
Abstract: The mode top management and owners think about strategy is a decisive factor of company growth. The author presents paradigm of conventional strategic thinking versus paradigm of value innovation on the background of strategic control process.
Název v anglickém jazyce
The paradigms of strategic thinking.
Popis výsledku anglicky
Abstract: The mode top management and owners think about strategy is a decisive factor of company growth. The author presents paradigm of conventional strategic thinking versus paradigm of value innovation on the background of strategic control process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník: Business Development and European Community
ISBN
80-214-2408-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
221-226
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
30. 5. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—