KRIZOVÁ KOMUNIKACE V MIMOŘÁDNÝCH SITUACÍCH A PŘI HAVÁRIÍCH
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A6401" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:6401 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
KRIZOVÁ KOMUNIKACE V MIMOŘÁDNÝCH SITUACÍCH A PŘI HAVÁRIÍCH
Popis výsledku v původním jazyce
Podnikatelská krize je situace, v níž je významným způsobem narušena rovnováha mezi podnikatelskými charakteristikami firmy a postojem podnikatelského prostředí k firmě. Další prosperita podniku tak vyžaduje pružnou akci k znovunabytí rovnováhy. Krize, jako zásadní momenty v úsilí o rovnováhu, jsou událostmi zcela přirozenými a zákonitými, kterým se v životě podniku nelze vyhnout. K zachycení některých symptomů krize v podniku musí být vytvořen efektivně fungující systém včasného varování. Jedním z řešení, jak se na potencionální krizi připravit, je včasné vypracování krizového scénáře. Současně je nezbytné věnovat pozornost krizové komunikaci.
Název v anglickém jazyce
CRISIS COMMUNICATION IN EXTRAORDINARY SITUATIONS AND IN THE COURSE OFACCIDENTS
Popis výsledku anglicky
The company crisis is the situation in which a balance between the business characteristics of a company and the approach of the business enviroment to a company are seriously disturbed. Further prosperity of a company requires a flexible action to recover a balance. The crises, as the crucial moments in aiming at a balance, are the events completely natural and legal. There is no possibility to avoid them in a company life. For catching some symptoms of a company crisis there must be established effectively functioned early warning system. One of the solutions how to prepare for a potentional crisis is a well-timed crisis script. Simultaneously is essential to pay attention to a crisis communication.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Controlling v řízení, Komunikační systém podniku jako nástroj efektivního řízení, Etika v řízení
ISBN
ISBN 80-213-12
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
PEF CZU
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
3. 6. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—