Analýza zájmových skupin jako nástroj public relations
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A11028" target="_blank" >RIV/60460709:41110/05:11028 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza zájmových skupin jako nástroj public relations
Popis výsledku v původním jazyce
Práce se zabývá využitím analýzy zájmových skupin jako nástroje organizace pro určení prioritních zájmových skupin, se kterými je ze strategického hlediska vhodné navazovat, vytvářet, udržovat či rozvíjet vzájemné vztahy.
Název v anglickém jazyce
Stakeholder analysis as a tool of PR
Popis výsledku anglicky
The paper identifies the key stakeholders of the czech universities and also shows the possibility to use the stakeholder analysis as a tool of public relations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mendelnet 2005 Sborník abstraktů z evropské vědecké konference doktorandů
ISBN
80-7302-107-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
0-0
Název nakladatele
KONVOJ, spol. s r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno, MZLU
Datum konání akce
28. 11. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—