Postavení statistiky v ekonomickém vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A11289" target="_blank" >RIV/60460709:41110/05:11289 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postavení statistiky v ekonomickém vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Statistické principy a metody mají významné postavení v oblasti analýzy sociálně-ekonomických jevů. Daný příspěvek charakterizuje roli moderní statistiky v aplikovaném ekonomickém výzkumu, vymezuje cíle a perspektivy výuky statistiky pro ekonomy a diskutuje, jakým způsobem by měly být realizovány.
Název v anglickém jazyce
The position of statistics in economics education
Popis výsledku anglicky
Statistical methodology has a very important position in the field of social-economic analyses. The paper discusses the role and perspectives of modern statistics in economics education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Agrární perspektivy XIV - Znalostní ekonomika
ISBN
80-213-1372-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
749-752
Název nakladatele
ČZU PEF
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
20. 9. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—