Reklama jako komunikační prostředek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A12980" target="_blank" >RIV/60460709:41110/05:12980 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklama jako komunikační prostředek
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o reklamě jako komunikačním prostředku. Po vymezení pojmu ?reklama? se zabývá její přeměnou v mezinárodní a celospolečenský fenomén moderního světa. Přináší pohled na reklamu jako na proces komunikace. Důraz je však kladen zejména naspolečenský rozměr reklamy, na její vliv při vytváření hodnot, postojů a přání jednotlivců. Závěrečná část textu se zabývá etickými problémy reklamy.
Název v anglickém jazyce
Commercial as comunication instrument
Popis výsledku anglicky
The article deals whit the commercial as a way of communication. The concept of commercial is going to be defined here...
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník mezinárodní Baťovy doktorandské konference
ISBN
80-7318-257-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
23-33
Název nakladatele
UTB ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
UTB ve Zlíně
Datum konání akce
21. 4. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—