Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití modelů prostorové diferenciace při zvyšování efektivnosti monopolistické konkurence v obchodě a službách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22684" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22684 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití modelů prostorové diferenciace při zvyšování efektivnosti monopolistické konkurence v obchodě a službách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Malé a střední firmy představují důležitou součást ekonomiky. Monopolistická konkurence je formou tržní konkurence, která je velmi blízká dokonalé konkurenci, předpokládá však diferencovaný produkt. Vychází přitom ze spotřebitelských preferencí, ke kterým patří i prostorová preference. Známe několik modelů zvyšování efektivnosti u tohoto typu konkurence, mimo jiné vytváření odbytových a síťových grafů. Tyto modely zohledňují dopravní náklady a jejich efekty.

  • Název v anglickém jazyce

    Using of models of space differences in increasing in efficiency of monopolistic competition in trade and services

  • Popis výsledku anglicky

    Small and middle firms are important part of economy. Monopolistic competition is form of market competition which is very near to perfect competition, but it supposes differentiated product. It used consumer?s preferences including space preference. Weknow some models of efficiency growth in this competition type for instance creating of sale and net graphs. These models include traffic costs and their effects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Obchod, jakost a finance v podnicích ? determinanty konkurenceschopnosti V.

  • ISBN

    978-80-213-1661-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    306-310

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 5. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku