REVIZE STANDARDU EUREPGAP VE VYBRANÝCH MODULECH
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22687" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22687 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
REVIZE STANDARDU EUREPGAP VE VYBRANÝCH MODULECH
Popis výsledku v původním jazyce
Změny světového trhu jsou nyní větší než v primárním potravinářském sektoru. Důraz je kladen na dosledovatelnost, hygienické principy, ochranu životního prostředí a stejně tak na pracovní podmínky. GLOBALGAP (spíše známý jako EUREPGAP) je ustanoven jakoklíčový odkaz na správnou zemědělskou praxi (GAP) na světovém trhu, díky převedení spotřebitelských požadavků do zemědělské produkce na rychle rostoucím seznamu zemí ? nyní více než 80 na všech kontinentech. Revize tohoto standardu je velmi důležitým krokem pro jeho aplikaci v nových podmínkách. Příspěvek je o revizi ve vybraných modulech standardu.
Název v anglickém jazyce
REVISION OF EUREPGAP STANDARD IN CHOSEN MODULES
Popis výsledku anglicky
The challenge of globalizing markets is nowhere greater than in the primary food sector. Impact lies on a traceability, hygiene principles, environment protection and workers condition as well as. GLOBALGAP (formerly known as EUREPGAP) has established itself as a key reference for Good Agricultural Practices (G.A.P.) in the global market-place, by translating consumer requirements into agricultural production in a rapidly growing list of countries ? currently more than 80 on every continent. Revision ofthis standard is very important step for its application in the new condition. The text is about revision in chosen modules of this standard.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/QG60148" target="_blank" >QG60148: Podpora zavádění standardů EUREP GAP do zemědělské praxe</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing v teórii, výskume a praxi
ISBN
978-80-8069-957-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
81-86
Název nakladatele
Slovenská polnohospodárská univerzita, Nitra, SR
Místo vydání
Nitra, SR
Místo konání akce
Podkylava, SR
Datum konání akce
13. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—