Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategické řízení integrovaných logistických řetězců (SCM)

Popis výsledku

Význam strategického řízení v logistice má nezastupitelné místo v globálním světě. Spolu s globalizací trhů se mění i povaha konkurence. Konkurence nezahrnuje jen tržní výstupy (sortiment, kvalita, cena, množství), ale také výrobní faktory. Mezi nimi rychle nabývají na významu intelektuální činnosti spojené s řízením, komunikací, prodejem a jeho podporou a hlavně se službami zákazníkům. ?Především úroveň služeb zákazníkům bude nástrojem strategického významu v konkurenčním boji, neboť rozdíly v nabízeném hmotném zboží jsou minimální?. Strategie podniku i jeho logistického systému musí sledovat systémové kroky vedoucí k úsporám času a tím dosažení konkurenční výhody.

Klíčová slova

Strategicstrategic managementlogistics thinkinglogisticslogistics managementlogistics product

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategické řízení integrovaných logistických řetězců (SCM)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Význam strategického řízení v logistice má nezastupitelné místo v globálním světě. Spolu s globalizací trhů se mění i povaha konkurence. Konkurence nezahrnuje jen tržní výstupy (sortiment, kvalita, cena, množství), ale také výrobní faktory. Mezi nimi rychle nabývají na významu intelektuální činnosti spojené s řízením, komunikací, prodejem a jeho podporou a hlavně se službami zákazníkům. ?Především úroveň služeb zákazníkům bude nástrojem strategického významu v konkurenčním boji, neboť rozdíly v nabízeném hmotném zboží jsou minimální?. Strategie podniku i jeho logistického systému musí sledovat systémové kroky vedoucí k úsporám času a tím dosažení konkurenční výhody.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategical management of integrated logistc chain (SCM)

  • Popis výsledku anglicky

    The presented paper deals with problems of strategy and logistics. This paper is focused on area of definition of logistic thinking( in process view) and definition logistic product and its meaning for logistic management. Logistic product presents the object of logistic management. Clearly identified product make it possible to better understanding the metod and process of implementation logistic activities. That make for fulfilment of logistic aims.The paper pointed to that logistics management in firm TESCO a.s. in Czech republic.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Logistika v praxi

  • ISBN

    80-86229-71-8

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    1-14

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Verlag Dashofer

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly

Základní informace

Druh výsledku

C - Kapitola v odborné knize

C

CEP

AE - Řízení, správa a administrativa

Rok uplatnění

2007