Quantification of competitive value of documents
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F09%3A29407" target="_blank" >RIV/60460709:41110/09:29407 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Quantification of competitive value of documents
Popis výsledku v původním jazyce
The majority of Internet users use the global network to search for different information using fulltext search engines such as Google, Yahoo!, or Seznam. The web presentation operators are trying, with the help of different optimization techniques, to get to the top places in the results of fulltext search engines. Right there is a great importance of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing, because normal users usually try links only on the first few pages of the fulltext search enginesresults on certain keywords and in catalogs they use primarily hierarchically higher placed links in each category. Key to success is the application of optimization methods which deal with the issue of keywords, structure and quality of content, domainnames, individual sites and quantity and reliability of backward links. The process is demanding, long-lasting and without a guaranteed outcome. A website operator without advanced analytical tools do not identify the contribution of ind
Název v anglickém jazyce
Quantification of competitive value of documents
Popis výsledku anglicky
The majority of Internet users use the global network to search for different information using fulltext search engines such as Google, Yahoo!, or Seznam. The web presentation operators are trying, with the help of different optimization techniques, to get to the top places in the results of fulltext search engines. Right there is a great importance of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing, because normal users usually try links only on the first few pages of the fulltext search enginesresults on certain keywords and in catalogs they use primarily hierarchically higher placed links in each category. Key to success is the application of optimization methods which deal with the issue of keywords, structure and quality of content, domainnames, individual sites and quantity and reliability of backward links. The process is demanding, long-lasting and without a guaranteed outcome. A website operator without advanced analytical tools do not identify the contribution of ind
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—