Optimalizace řízení zákaznického servisu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F12%3A55506" target="_blank" >RIV/60460709:41110/12:55506 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Optimalizace řízení zákaznického servisu
Popis výsledku v původním jazyce
S rostoucí náročností konkurenčního prostředí na uvolňujících se mezinárodních trzích stoupá důležitost logistiky a souvisejících činností, jakožto vhodné podpory marketingové strategie podniku a zároveň jako efektivního nástroje pro zvyšování produktivity a rentability. Příspěvek pojednává o významnosti systé-mového logistického přístupu k řízení zásob, primárně se zaměřuje na sledování souvislostí mezi logistic-kými procesy a podporou zákaznického servisu, Tento přístup je v probíhajících obdobích ekonomických propadů a krizových scénářů velmi podstatným prvkem v tržním chování podniku a jeho smyslem je vést nejen k přežití, ale také k růstu a udržitelnému rozvoji podniku. Řízení zákaznického servisu v podniku je složitý a v řadě případech konfliktníproces, kdy se střetávají cíle vysoké úrovně zákaznického servisu s cílem výrobním a ekonomickým. Analýza zákaznického servisu byla založena na komparaci splněných zakázek s celkovými objednávkami společnosti za jednotlivé měsíce. Analýz
Název v anglickém jazyce
Optimitazion customer servis
Popis výsledku anglicky
With the increasing intensity of competition on international markets releasing increasing importance of lo-gistics and related activities, as appropriate to support marketing strategy and as an effective tool for increasing productivity and profitability. The paper describes the importance of the logistics system approach to inventory management, primarily focused on tracking the links between logistics processes and customer service support, this approach is in the current period of economic crisis scenarios sinks and a very significant element in the market conduct of business and its purpose is to lead not only to survival, but also to growth and sustainable development organization. The article is focused on the evaluation of the level of customerservice (customer service) in the chemical industry. Management of customer service in business is complicated and in many cases conflicting process when faced with a high level objectives to customer service and economical production. T
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JP - Průmyslové procesy a zpracování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Strojírenská technologie
ISSN
1211-4162
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVII
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
261-266
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—