ANDRAGOGICKÁ DIDAKTIKA VE VÝUCE FINANČNÍHO ÚČETNICTVÍ NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F12%3A57583" target="_blank" >RIV/60460709:41110/12:57583 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/49777513:23510/12:43916978
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ANDRAGOGICKÁ DIDAKTIKA VE VÝUCE FINANČNÍHO ÚČETNICTVÍ NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto příspěvku je popsat specifika studentů kombinované a distanční formy vzdělávání na vysokých školách ekonomického zaměření, definovat odlišnosti andragogického vzdělávání, dále popsat didaktické formy a didaktické metody využívané na pracovištích autorů a prezentovat výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění motivů vedoucích k efektivnímu učení.
Název v anglickém jazyce
ANDRAGOGICAL DIDACTICS IN TEACHING FINANCIAL ACCOUNTING AT UNIVERSITIES
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to describe the specifics of students of the combined and distance education at economic universities defining differences in andragogical education, to describe didactic forms and teaching methods used in the autor's workplace and present the results of research aimed at discovering motives leading to effective learning.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
2012
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
24-28
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—