Sociální postavení spotřebitelů.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A61519" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:61519 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální postavení spotřebitelů.
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace je zaměřena na různé aspekty vztahů mezi spotřebiteli a dodavateli, kdy spotřebitel je slabší smluvní stranou. Publikace je zaměřena na sociální aspekty osoby spotřebitele, marketingové aspekty spotřebitelských smluv, právní úpravu spotřebitelských smluv a na problémy spojené s výkonem rozhodnutí a exekucemi.
Název v anglickém jazyce
Social position of consumers.
Popis výsledku anglicky
Publication is focused on specific aspects of relations between consumers and suppliers, where consumer could be defined as weaker contractual part. Publication is focused on social aspects of consumers, marketing aspects of consumer contacts, legal aspects of consumer contracts and problems related to enforcement and seizure.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Spotřebitelské smlouvy a ochrana spotřebitele: Ekonomické, právní a sociální aspekty.
ISBN
978-80-7400-446-9
Počet stran výsledku
38
Strana od-do
47-84
Počet stran knihy
381
Název nakladatele
C.H. Beck
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—