Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

INOVACE VÝUKY NĚMČINY NA ČZU V PRAZE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A62186" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:62186 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    INOVACE VÝUKY NĚMČINY NA ČZU V PRAZE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sekce německého jazyka na ČZU v Praze se rozhodla nahradit dosud používanou učebnici Německy s úsměvem kolektivu autorek VŠE v Praze učebnicí studio d, původně vydanou nakladatelstvím Cornelsen. Jmenované učebnice se značně odlišují v řadě aspektů, především však v prezentaci gramatiky. Na základě detailní komparativní analýzy obou učebnic se ukazuje, že na rozdíl od deduktivního postupu uplatňovaného v učebnici českých autorů se ve studiu d používá téměř výlučně postup induktivní. Z uvedených rozdílů vyplynula i nezbytnost změny metodiky výuky. Po dvou letech používání prošla nová učebnice evaluací studentů s kladným výsledkem. Byla rovněž vyhodnocena statistika úspěšnosti studentů u zkoušek. Po zavedení nové učebnice nedošlo u sledovaných ukazatelů kzásadnějším výkyvům.

  • Název v anglickém jazyce

    INNOVATION IN TEACHING GERMAN AT CULS PRAGUE

  • Popis výsledku anglicky

    The German Language Section of the Czech University of Life Sciences Prague decided to change the present textbook written by the team of authors from the University of Economics in Prague, entitled ?Německy s úsměvem? for the textbook ?studio d?, originally published by Cornelsen Publishing House. The above mentioned books significantly differ in a number of aspects, especially in grammar presentation. A detailed comparative analysis of both textbooks reveals the fact that while the textbook written bythe Czech authors uses a deduction method, ?studio d? makes an exclusive use of an induction method. The mentioned differences also called for a necessary change in the methodology of teaching. After two years of its usage, the new textbook has undergone the students? evaluation with positive results. The statistics of the students? rate of being successful at their exams was also evaluated. Since the implementation of the new textbook, no significant divergences of the researched facto

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal.

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    N

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    55-65

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus