Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Career Perceptions of Future Graduates

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A64287" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:64287 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Career Perceptions of Future Graduates

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Every year thousands of the fresh university graduates enter the labour market. Such a huge amount of prosperous employees is a sufficient stimulus for the majority of employers to study the factors that make the company attractive in the eyes of the students, in order to gain attention of the most talented of them, convince them to join the organisation, and keep them engaged and satisfied within. To address this problem, an online survey aiming at the students of Czech agricultural universities, focusing on their future career perceptions was launched in the first quarter of 2013. The questions asked were loosely based on the research study conducted in 2012 by the US Achievers company. The original research was designed primarily to help employers to improve their corporate presentation on the labour market by considering the expectations about the future employment, and the main motivations for joining an organisation among the current generation of graduates (Achievers, Inc., 2012

  • Název v anglickém jazyce

    The Career Perceptions of Future Graduates

  • Popis výsledku anglicky

    Every year thousands of the fresh university graduates enter the labour market. Such a huge amount of prosperous employees is a sufficient stimulus for the majority of employers to study the factors that make the company attractive in the eyes of the students, in order to gain attention of the most talented of them, convince them to join the organisation, and keep them engaged and satisfied within. To address this problem, an online survey aiming at the students of Czech agricultural universities, focusing on their future career perceptions was launched in the first quarter of 2013. The questions asked were loosely based on the research study conducted in 2012 by the US Achievers company. The original research was designed primarily to help employers to improve their corporate presentation on the labour market by considering the expectations about the future employment, and the main motivations for joining an organisation among the current generation of graduates (Achievers, Inc., 2012

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    22nd International Scientific Conference on Agrarian Perspectives - Development Trends in Agribusiness

  • ISBN

    978-80-213-2419-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    125-135

  • Název nakladatele

    CZECH UNIVERSITY LIFE SCIENCES PRAGUE, DEPT SYSTEMS ENG

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    CULS, Kamycka 129, Prague 16521 6, Suchdol, CZ

  • Datum konání akce

    17. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000338040300011