Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

International marketing - within and beyond Visegrad borders

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A64682" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:64682 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    International marketing - within and beyond Visegrad borders

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main objective of the book ?International Marketing: Within and Beyond Visegrad Borders? is to provide a comprehensive overview on the topic of international marketing from the viewpoint of issues related to the V4 countries, namely the Czech Republic, Hungary, Poland and Slovakia. The book contains issues related to international marketing as well as practical and deeper insights from V4 countries and global perspective in each chapter, some of them illustrated on case studies originated from thisregion.

  • Název v anglickém jazyce

    International marketing - within and beyond Visegrad borders

  • Popis výsledku anglicky

    The main objective of the book ?International Marketing: Within and Beyond Visegrad Borders? is to provide a comprehensive overview on the topic of international marketing from the viewpoint of issues related to the V4 countries, namely the Czech Republic, Hungary, Poland and Slovakia. The book contains issues related to international marketing as well as practical and deeper insights from V4 countries and global perspective in each chapter, some of them illustrated on case studies originated from thisregion.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-83-7759-039-3

  • Počet stran knihy

    311

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Episteme

  • Místo vydání

    Krakow

  • Kód UT WoS knihy