International marketing - within and beyond Visegrad borders
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A64682" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:64682 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
International marketing - within and beyond Visegrad borders
Popis výsledku v původním jazyce
The main objective of the book ?International Marketing: Within and Beyond Visegrad Borders? is to provide a comprehensive overview on the topic of international marketing from the viewpoint of issues related to the V4 countries, namely the Czech Republic, Hungary, Poland and Slovakia. The book contains issues related to international marketing as well as practical and deeper insights from V4 countries and global perspective in each chapter, some of them illustrated on case studies originated from thisregion.
Název v anglickém jazyce
International marketing - within and beyond Visegrad borders
Popis výsledku anglicky
The main objective of the book ?International Marketing: Within and Beyond Visegrad Borders? is to provide a comprehensive overview on the topic of international marketing from the viewpoint of issues related to the V4 countries, namely the Czech Republic, Hungary, Poland and Slovakia. The book contains issues related to international marketing as well as practical and deeper insights from V4 countries and global perspective in each chapter, some of them illustrated on case studies originated from thisregion.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-83-7759-039-3
Počet stran knihy
311
Název nakladatele
Wydawnictwo Episteme
Místo vydání
Krakow
Kód UT WoS knihy
—