Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EFFICIENT IMPLEMENTATION OF ESP IN A PRE-INTERMEDIATE LEVEL UNIVERSITY CLASSROOM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A65750" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:65750 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EFFICIENT IMPLEMENTATION OF ESP IN A PRE-INTERMEDIATE LEVEL UNIVERSITY CLASSROOM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Given the nature of the study, the objectives of this paper are to verify the feasibility of teaching ESP to A2 level learners and larger, suitable integration of ESP into more university-level classrooms based on practical implementation of specific teaching tools using the groups of A2 Technical English students of the Czech University of Life Sciences Prague as a researched sample. The study explores the challenges and barriers of teaching ESP to students with low proficiency of English offering procedures to make ESP teaching at A2 levels efficient. It focuses on selected teaching methods which can be implemented in the teaching-learning process and support fulfilment of the students? needs. Based on actual classroom research, this study demonstrates that meaningful implementation of ESP to university study programs even at low-levels is feasible and efficient and should be promoted and supported considering the dynamic multilanguage and multicultural environment of professional wo

  • Název v anglickém jazyce

    EFFICIENT IMPLEMENTATION OF ESP IN A PRE-INTERMEDIATE LEVEL UNIVERSITY CLASSROOM

  • Popis výsledku anglicky

    Given the nature of the study, the objectives of this paper are to verify the feasibility of teaching ESP to A2 level learners and larger, suitable integration of ESP into more university-level classrooms based on practical implementation of specific teaching tools using the groups of A2 Technical English students of the Czech University of Life Sciences Prague as a researched sample. The study explores the challenges and barriers of teaching ESP to students with low proficiency of English offering procedures to make ESP teaching at A2 levels efficient. It focuses on selected teaching methods which can be implemented in the teaching-learning process and support fulfilment of the students? needs. Based on actual classroom research, this study demonstrates that meaningful implementation of ESP to university study programs even at low-levels is feasible and efficient and should be promoted and supported considering the dynamic multilanguage and multicultural environment of professional wo

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and Responsibility in Education 2014 Proceedings

  • ISBN

    978-80-213-2468-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    377-386

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague Kamýcká 129, Prague 6, Czech Republic

  • Místo vydání

    Prague - Czech University of Life Sciences

  • Místo konání akce

    Prague - Czech University of Life Sciences

  • Datum konání akce

    5. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku