Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EVALUATION OF PREFERENCES OF STUDENTS IN A DISTANCE UNIVERSITY PROGRAM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F15%3A67312" target="_blank" >RIV/60460709:41110/15:67312 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EVALUATION OF PREFERENCES OF STUDENTS IN A DISTANCE UNIVERSITY PROGRAM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article aims to present information obtained from a research project to evaluate preferences of students in a university distance program concerning various methods of teaching and their satisfaction with the Moodle learning management system used by the school. The primary data used in the study was obtained as part of a quantitative research project carried out using a questionnaire (n=134) given to students in the Czech University of Life Sciences distance program. The results show 61.9% of students who took part in the survey are satisfied with their combined form of study, and 49.3% make active use of the Moodle system in their studies ? almost daily and in all subjects studied during the year.

  • Název v anglickém jazyce

    EVALUATION OF PREFERENCES OF STUDENTS IN A DISTANCE UNIVERSITY PROGRAM

  • Popis výsledku anglicky

    This article aims to present information obtained from a research project to evaluate preferences of students in a university distance program concerning various methods of teaching and their satisfaction with the Moodle learning management system used by the school. The primary data used in the study was obtained as part of a quantitative research project carried out using a questionnaire (n=134) given to students in the Czech University of Life Sciences distance program. The results show 61.9% of students who took part in the survey are satisfied with their combined form of study, and 49.3% make active use of the Moodle system in their studies ? almost daily and in all subjects studied during the year.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    12th International Conference ERIE

  • ISBN

    978-80-213-2560-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    400-405

  • Název nakladatele

    PEF ČZU v Praze

  • Místo vydání

    PEF ČZU v Praze

  • Místo konání akce

    PEF ČZU v Praze

  • Datum konání akce

    4. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000358527400051