EVALUATION OF PREFERENCES OF STUDENTS IN A DISTANCE UNIVERSITY PROGRAM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F15%3A67312" target="_blank" >RIV/60460709:41110/15:67312 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
EVALUATION OF PREFERENCES OF STUDENTS IN A DISTANCE UNIVERSITY PROGRAM
Popis výsledku v původním jazyce
This article aims to present information obtained from a research project to evaluate preferences of students in a university distance program concerning various methods of teaching and their satisfaction with the Moodle learning management system used by the school. The primary data used in the study was obtained as part of a quantitative research project carried out using a questionnaire (n=134) given to students in the Czech University of Life Sciences distance program. The results show 61.9% of students who took part in the survey are satisfied with their combined form of study, and 49.3% make active use of the Moodle system in their studies ? almost daily and in all subjects studied during the year.
Název v anglickém jazyce
EVALUATION OF PREFERENCES OF STUDENTS IN A DISTANCE UNIVERSITY PROGRAM
Popis výsledku anglicky
This article aims to present information obtained from a research project to evaluate preferences of students in a university distance program concerning various methods of teaching and their satisfaction with the Moodle learning management system used by the school. The primary data used in the study was obtained as part of a quantitative research project carried out using a questionnaire (n=134) given to students in the Czech University of Life Sciences distance program. The results show 61.9% of students who took part in the survey are satisfied with their combined form of study, and 49.3% make active use of the Moodle system in their studies ? almost daily and in all subjects studied during the year.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
12th International Conference ERIE
ISBN
978-80-213-2560-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
400-405
Název nakladatele
PEF ČZU v Praze
Místo vydání
PEF ČZU v Praze
Místo konání akce
PEF ČZU v Praze
Datum konání akce
4. 6. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000358527400051