Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spotřebitelské vnímání regionálního produktu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A72108" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:72108 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spotřebitelské vnímání regionálního produktu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Regionální produkt může být chápán jako produkt, který je spojený s určitým relativně ohraničeným územím, s regionem původu, a reprezentuje specifika tohoto regionu. V České republice je regionálnímu produktu věnována pozornost v rámci studií z oblasti geografie, regionálního rozvoje, rurálního rozvoje či rurálního turismu. Přes nesporný význam regionálních produktů pro rozvoj jednotlivých oblastí chybí bližší charakteristika těchto produktů. Cílem příspěvku je vymezit jednotlivé atributy regionálních produktů z pohledu spotřebitele. V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu realizovaného formou dotazníkového šetření, jehož respondenty jsou obyvatelé / návštěvníci různých mikroregionů v rámci České republiky. Pro stanovení charakteristik regionálního produktu je využit sémantický diferenciál. Hlavním výstupem článku je charakteristika regionálního produktu z hlediska typu produktu, jeho výroby, jedinečnosti, dostupnosti, sociální odpovědnosti, sepjetí s regionem atd. Stanovené klíčové charakteristi

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer perceptions of a regional product

  • Popis výsledku anglicky

    Regional products can be understood as products associated with a particular, relatively bordered territory, with the region of their origin, and represented specifics of the region. In Czech Republic regional product are examined in context of geography, regional development, rural development or rural tourism. Despite the undeniable importance of regional products for development of particular regions, clearly defined characteristic of those product are still missing. The aim of this paper is to define the various attributes of regional products from the consumer perspective. The article presents the results of research conducted via questionnaire survey, whose respondents are residents / visitors of various micro regions in the Czech Republic. The semantic differential is used to determine the characteristics of the regional product. The main output of this article is characteristic of a regional product in terms of product type, production, uniqueness, accessibility, social responsibility, its co

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Region v rozvoji společnosti 2016

  • ISBN

    978-80-7509-459-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    575-582

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    20. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku