Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Measurement and Statistical Analysis of End User Satisfaction with Mobile Network Coverage in Afghanistan

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F17%3A74104" target="_blank" >RIV/60460709:41110/17:74104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.7160/aol.2017.090204." target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7160/aol.2017.090204.</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7160/aol.2017.090204." target="_blank" >10.7160/aol.2017.090204.</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Measurement and Statistical Analysis of End User Satisfaction with Mobile Network Coverage in Afghanistan

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Network coverage is one of the fundamental requirements of any business of a service provider. Mobile operators are expected to deploy base stations in an effective way in order to cover most of the residential areas of a particular country. Improved network coverage leads to increase total revenue, provide end users with enhanced Quality of Services (QoS) anytime anywhere,

  • Název v anglickém jazyce

    Measurement and Statistical Analysis of End User Satisfaction with Mobile Network Coverage in Afghanistan

  • Popis výsledku anglicky

    Network coverage is one of the fundamental requirements of any business of a service provider. Mobile operators are expected to deploy base stations in an effective way in order to cover most of the residential areas of a particular country. Improved network coverage leads to increase total revenue, provide end users with enhanced Quality of Services (QoS) anytime anywhere,

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20203 - Telecommunications

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics

  • ISSN

    1804-1930

  • e-ISSN

    1804-1930

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    47-58

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85021299449