Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chování uživatelů car- sharingu v době pandemie Covid 19

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F21%3AN0000081" target="_blank" >RIV/60460709:41110/21:N0000081 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61384399:31120/22:00057664

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.uniqway.cz" target="_blank" >http://www.uniqway.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Chování uživatelů car- sharingu v době pandemie Covid 19

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem zpracované zprávy je analýza dopadů pandemie COVID19 na carsharingové aktivity s důrazem na projekt univerzitního carsharingu UNIQWAY. Vlastní výzkumná zpráva zahrnuje vyhodnocení fungování carsharingu v obecné rovině a dále pak v kontextu reálného carsharingového projektu UNIQWAY. Jsou identifikovány změny v oblasti chování uživatelů v době před vypuknutím pandemie a následně v období vlastní pandemie. Identifikovány jsou klíčové změny a determinanty těchto změn. Následně je specifikována strategie orientovaná na schopnost přizpůsobit se vlivu pandemie na fungování carsharingových aktivit a to zejména ve vztahu k aktivitám vyvíjeným pro potřeby univerzitní komunity

  • Název v anglickém jazyce

    Behavior of car-sharing users during the Covid 19

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of the report is the analysis of the impacts of the COVID19 pandemic on carsharing activities with an emphasis on the UNIQWAY university carsharing project. The research report itself includes an evaluation of the functioning of carsharing in general and then in the context of a real carsharing project UNIOWAY. Changes in the behavior of users in the period before the outbreak of the pandemic and subsequently in the period of the pandemic itself are identified. Key changes and determinants of these changes are identified. Subsequently, a strategy is specified focused on the ability to adapt to the impact of the pandemic on the functioning of carsharing activities, especially in relation to activities developed for the needs of the university community.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů