Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tourist Attractiveness of Rural Areas as a Determinant of the Implementation of Social Tourism of Disadvantaged Groups: Evidence from Poland and the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F22%3A91771" target="_blank" >RIV/60460709:41110/22:91771 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mdpi.com/2077-0472/12/5/731" target="_blank" >https://www.mdpi.com/2077-0472/12/5/731</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3390/agriculture12050731" target="_blank" >10.3390/agriculture12050731</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tourist Attractiveness of Rural Areas as a Determinant of the Implementation of Social Tourism of Disadvantaged Groups: Evidence from Poland and the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto článku je zhodnotit turistickou atraktivitu venkovských oblastí jako faktor sociální turistika v Polsku a České republice. Byl proveden systematický přehled literatury, která umožnila prezentovat význam turistické atraktivity při realizaci sociálního cestovního ruchu na příkladu Polska a České republiky. Článek systematizuje terminologii sociálního cestovního ruchu. Autoři analyzují očekávání a chování různých skupin zákazníků v typech a formách sociální turistiky. V závěrečné části V článku autoři představili příležitosti a bariéry rozvoje sociálního cestovního ruchu v Polsku a České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Tourist Attractiveness of Rural Areas as a Determinant of the Implementation of Social Tourism of Disadvantaged Groups: Evidence from Poland and the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Cílem tohoto článku je zhodnotit turistickou atraktivitu venkovských oblastí jako faktor sociální turistika v Polsku a České republice. Byl proveden systematický přehled literatury, která umožnila prezentovat význam turistické atraktivity při realizaci sociálního cestovního ruchu na příkladu Polska a České republiky. Článek systematizuje terminologii sociálního cestovního ruchu. Autoři analyzují očekávání a chování různých skupin zákazníků v typech a formách sociální turistiky. V závěrečné části V článku autoři představili příležitosti a bariéry rozvoje sociálního cestovního ruchu v Polsku a České republice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Agriculture-BASEL

  • ISSN

    2077-0472

  • e-ISSN

    2077-0472

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CH - Švýcarská konfederace

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

    1-26

  • Kód UT WoS článku

    000802467100001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85131071387