Tourist Attractiveness of Rural Areas as a Determinant of the Implementation of Social Tourism of Disadvantaged Groups: Evidence from Poland and the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F22%3A91771" target="_blank" >RIV/60460709:41110/22:91771 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mdpi.com/2077-0472/12/5/731" target="_blank" >https://www.mdpi.com/2077-0472/12/5/731</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.3390/agriculture12050731" target="_blank" >10.3390/agriculture12050731</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Tourist Attractiveness of Rural Areas as a Determinant of the Implementation of Social Tourism of Disadvantaged Groups: Evidence from Poland and the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto článku je zhodnotit turistickou atraktivitu venkovských oblastí jako faktor sociální turistika v Polsku a České republice. Byl proveden systematický přehled literatury, která umožnila prezentovat význam turistické atraktivity při realizaci sociálního cestovního ruchu na příkladu Polska a České republiky. Článek systematizuje terminologii sociálního cestovního ruchu. Autoři analyzují očekávání a chování různých skupin zákazníků v typech a formách sociální turistiky. V závěrečné části V článku autoři představili příležitosti a bariéry rozvoje sociálního cestovního ruchu v Polsku a České republice.
Název v anglickém jazyce
Tourist Attractiveness of Rural Areas as a Determinant of the Implementation of Social Tourism of Disadvantaged Groups: Evidence from Poland and the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Cílem tohoto článku je zhodnotit turistickou atraktivitu venkovských oblastí jako faktor sociální turistika v Polsku a České republice. Byl proveden systematický přehled literatury, která umožnila prezentovat význam turistické atraktivity při realizaci sociálního cestovního ruchu na příkladu Polska a České republiky. Článek systematizuje terminologii sociálního cestovního ruchu. Autoři analyzují očekávání a chování různých skupin zákazníků v typech a formách sociální turistiky. V závěrečné části V článku autoři představili příležitosti a bariéry rozvoje sociálního cestovního ruchu v Polsku a České republice.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Agriculture-BASEL
ISSN
2077-0472
e-ISSN
2077-0472
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CH - Švýcarská konfederace
Počet stran výsledku
26
Strana od-do
1-26
Kód UT WoS článku
000802467100001
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85131071387