Marketing maloobchodní činnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F99%3A00000726" target="_blank" >RIV/60460709:41110/99:00000726 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing maloobchodní činnosti
Popis výsledku v původním jazyce
V současné době malé obchodní firmy trpí hektickým rozvojem integrovaných maloobchodních podniků. Tuzemské firmy se dovolávají pomoci státních orgánů místo toho, aby se zajímali o vlastní zákazníky.
Název v anglickém jazyce
Marketing of retail activity
Popis výsledku anglicky
Small business firms suffer from integrated retail firms quick development in this time. National firms ask for help at gorernment instead of interesting in own customers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí
ISBN
80-7157-375-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
MZLU Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—