Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Application of Urban Driving Cycle for Buses Using Microsoft Excel

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41310%2F02%3A00004776" target="_blank" >RIV/60460709:41310/02:00004776 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Application of Urban Driving Cycle for Buses Using Microsoft Excel

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents a model of experimental driving cycles in urban bus and haul traffic. The model is partially based on present urban driving cycle according to ECE 83 R that is intended for cars and lightweight lorries. The experimental cycle is designed in form of A-cycle that should closely simulate real driving conditions of buses and lorries in urban traffic. In this paper, the partial solution of segment A13 using the quasistatic measuring method is presented. Příspěvek představuje model experimentálního městského cyklu pro autobusy a nákladní vozidla. Model je částečně založený na stávajícím městském cyklu podle EHK-OSN 83 R, který je určený pro osobní a lehká užitková vozidla. Experimentální cyklus je navržen ve formě A-cyklu, který by měl simulovat skutečné provozní podmínky autobusů a nákladních vozidel ve městě. Uvedené řešení úseku A13 vychází z kvazistatické metody.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of Urban Driving Cycle for Buses Using Microsoft Excel

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a model of experimental driving cycles in urban bus and haul traffic. The model is partially based on present urban driving cycle according to ECE 83 R that is intended for cars and lightweight lorries. The experimental cycle is designed in form of A-cycle that should closely simulate real driving conditions of buses and lorries in urban traffic. In this paper, the partial solution of segment A13 using the quasistatic measuring method is presented. Příspěvek představuje model experimentálního městského cyklu pro autobusy a nákladní vozidla. Model je částečně založený na stávajícím městském cyklu podle EHK-OSN 83 R, který je určený pro osobní a lehká užitková vozidla. Experimentální cyklus je navržen ve formě A-cyklu, který by měl simulovat skutečné provozní podmínky autobusů a nákladních vozidel ve městě. Uvedené řešení úseku A13 vychází z kvazistatické metody.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Reliability and Diagnostics of Transport Structures and Means

  • ISBN

    80-7194-464-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    269-274

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    University of Pardubice

  • Datum konání akce

    26. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku