Application of Urban Driving Cycle for Buses Using Microsoft Excel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41310%2F02%3A00004776" target="_blank" >RIV/60460709:41310/02:00004776 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Application of Urban Driving Cycle for Buses Using Microsoft Excel
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents a model of experimental driving cycles in urban bus and haul traffic. The model is partially based on present urban driving cycle according to ECE 83 R that is intended for cars and lightweight lorries. The experimental cycle is designed in form of A-cycle that should closely simulate real driving conditions of buses and lorries in urban traffic. In this paper, the partial solution of segment A13 using the quasistatic measuring method is presented. Příspěvek představuje model experimentálního městského cyklu pro autobusy a nákladní vozidla. Model je částečně založený na stávajícím městském cyklu podle EHK-OSN 83 R, který je určený pro osobní a lehká užitková vozidla. Experimentální cyklus je navržen ve formě A-cyklu, který by měl simulovat skutečné provozní podmínky autobusů a nákladních vozidel ve městě. Uvedené řešení úseku A13 vychází z kvazistatické metody.
Název v anglickém jazyce
Application of Urban Driving Cycle for Buses Using Microsoft Excel
Popis výsledku anglicky
The paper presents a model of experimental driving cycles in urban bus and haul traffic. The model is partially based on present urban driving cycle according to ECE 83 R that is intended for cars and lightweight lorries. The experimental cycle is designed in form of A-cycle that should closely simulate real driving conditions of buses and lorries in urban traffic. In this paper, the partial solution of segment A13 using the quasistatic measuring method is presented. Příspěvek představuje model experimentálního městského cyklu pro autobusy a nákladní vozidla. Model je částečně založený na stávajícím městském cyklu podle EHK-OSN 83 R, který je určený pro osobní a lehká užitková vozidla. Experimentální cyklus je navržen ve formě A-cyklu, který by měl simulovat skutečné provozní podmínky autobusů a nákladních vozidel ve městě. Uvedené řešení úseku A13 vychází z kvazistatické metody.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Reliability and Diagnostics of Transport Structures and Means
ISBN
80-7194-464-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
269-274
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
University of Pardubice
Datum konání akce
26. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—