Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ANALÝZA TRHU PRO FIRMU PRODÁVAJÍCÍ STŘEŠNÍ KRYTINU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41310%2F12%3A55686" target="_blank" >RIV/60460709:41310/12:55686 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ANALÝZA TRHU PRO FIRMU PRODÁVAJÍCÍ STŘEŠNÍ KRYTINU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto výzkumu byla analýza trhu pro společnost, která se zabývá prodejem lehkých střešních krytin po celém území České republiky. Cílem tohoto průzkumu bylo zjistit, jak je firma vnímána jejími zákazníky. Respondenty tvořili zástupci jednotlivýchstavebnin ve vybraném regionu. Vybraným regionem byl Jihočeský a Plzeňský kraj. Pro dotazníkový průzkum bylo náhodně vybráno 30 respondentů (obchodů se stavebninami). V článku je grafické znázornění výsledků analýzy a návrh změn pro firmu, které vedou květšímu uplatnění jejich produktů na trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    MARKET ANALYSIS FOR CELLULOSE-BITUMEN ROOFING PRODUCTS COMPANY

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this research was market analysis for company, which is selling cellulose-bitumen roofing products in the Czech Republic. The main work objective of this market analysis was to determine how the company is perceived by customers. Respondents were representatives of construction companies in selected regions. Among the chosen regions were the South and Pilsner Bohemia. There were 30 respondents (construction companies) randomly selected for questionnaire survey. In this paper is a graphical visualization of market analysis results, and suggestions of changes for company, that could have led to an increased effectively of their trade sale.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Komunální technika

  • ISSN

    1802-2391

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5 - příloha

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    15-18

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus