Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proposal of model of forest enterprise media communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41320%2F13%3A62835" target="_blank" >RIV/60460709:41320/13:62835 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Návrh modelu mediálnej komunikácie lesných podnikov

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Lesné podniky v súčasnosti čelia rastúcej potrebe komunikovať s médiami a vzhľadom na to, že v minulosti takáto situácia nebola bežná, je nevyhnutné zaoberať sa princípmi mediálnej komunikácie v špecifických podmienkach lesného hospodárstva s využitím fenomenologického prístupu. Tento príspevok, ktorý je založený na teoretických východiskách komunikačnej a mediálnej politiky, sa zaoberá návrhom modelu prezentácie lesných podnikov v médiách, pričom rieši základné otázky všeobecných princípov komunikačnejpolitiky s dôrazom na jej efektívnosť v zmysle účelnosti. Podrobne sú analyzované ciele mediálnej komunikácie a jej základné charakteristiky, z ktorých vychádza návrh základných komponentov modelu mediálnej komunikácie lesných podnikov. Tieto komponentypodrobne definujú úlohu komunikátora v podniku, nástroje mediálnej komunikácie a stratégie prezentácie v médiách. Na záver sú v príspevku analyzované možné opatrenia na efektívnu prezentáciu lesných podnikov v médiách.

  • Název v anglickém jazyce

    Proposal of model of forest enterprise media communication

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays, forest enterprises are facing the persistent need for communication with media, while such situation was not common in the past. Thus, it is necessary to study the principles of media communication under special conditions of forestry, using phenomenological approach. The paper, based on the analysis of theoretical background of communication and media policy, proposes model of the forest enterprise presentation in media, including general principles of communication policy with special emphasis on its effectiveness in non-monetary terms. More specifically, the following issues are addresses in the paper: goal and objectives of media communication as well as basic characteristics of media communication. Then, the irreplaceable components of the model of forest enterprise media communication, including the enterprise communicator role, media communication tools and strategies, are proposed. Finally, the measures of effective media presentation of forest enterprises are discuss

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lesnicky časopis (Forestry Journal)

  • ISSN

    0323-1046

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    59

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    276-283

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus