Vlastníci lesů, zpracovatelé a spotřebitelé jsou ve vleku marketingových kampaní za trvalou udržitelnost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41320%2F18%3AN0000035" target="_blank" >RIV/60460709:41320/18:N0000035 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.materialtimes.com/ptame-se/vlastnici-lesu-zpracovatele-a-spotrebitele-jsou-ve-vleku-marketingovych-kampani-za-trvalou-udrzitelnost.html" target="_blank" >https://www.materialtimes.com/ptame-se/vlastnici-lesu-zpracovatele-a-spotrebitele-jsou-ve-vleku-marketingovych-kampani-za-trvalou-udrzitelnost.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vlastníci lesů, zpracovatelé a spotřebitelé jsou ve vleku marketingových kampaní za trvalou udržitelnost
Popis výsledku v původním jazyce
Publikovaný rozhovor se z populárně naučného hlediska zabývá aktuálním tématem role certifikace lesů v lesním hospodářství a dřevozpracujícím průmyslu.
Název v anglickém jazyce
Forest owners, wood-processors and consumers are dragged by marketing campaingns for sustainability
Popis výsledku anglicky
Published interview deals with a current topic of forest certification in forest management and wodworking industry from a popular science point of view.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
40102 - Forestry
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů