Investment management of business digital innovations
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41340%2F20%3A84232" target="_blank" >RIV/60460709:41340/20:84232 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/en/journals/2020/1/95-109" target="_blank" >https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/en/journals/2020/1/95-109</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.21272/mmi.2020.1-07" target="_blank" >10.21272/mmi.2020.1-07</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Investment management of business digital innovations
Popis výsledku v původním jazyce
This paper considers the issue of investment management of digital innovations in modern business. The main purpose of the research is the development of approaches to the investment management of the innovative digitalisation processes of the enterprises and justification of the economic efficiency of investment projects on innovative information technologies use in the context of their relationship with existing information solutions for enterprise management. The relevance of the research is the necessity to change the methods of doing and managing the modern business, taking into account the achievements of the Third and Fourth Industrial Revolutions, which form innovative business philosophy based on informatisation and digitalisation of manufacturing and delivery processes.
Název v anglickém jazyce
Investment management of business digital innovations
Popis výsledku anglicky
This paper considers the issue of investment management of digital innovations in modern business. The main purpose of the research is the development of approaches to the investment management of the innovative digitalisation processes of the enterprises and justification of the economic efficiency of investment projects on innovative information technologies use in the context of their relationship with existing information solutions for enterprise management. The relevance of the research is the necessity to change the methods of doing and managing the modern business, taking into account the achievements of the Third and Fourth Industrial Revolutions, which form innovative business philosophy based on informatisation and digitalisation of manufacturing and delivery processes.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing and Management of Innovations
ISSN
2218-4511
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
N
Stát vydavatele periodika
NN -
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
95-109
Kód UT WoS článku
000521645100007
EID výsledku v databázi Scopus
—