Celoživotní vzdělávání v prostředí českého venkova
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F12%3A59774" target="_blank" >RIV/60460709:41600/12:59774 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Celoživotní vzdělávání v prostředí českého venkova
Popis výsledku v původním jazyce
Celoživotní vzdělávání jako fenomén současnosti je řešené z pohledu prostředí českého venkova. Zkoumána je problematika nabídky vzdělávacích možností a zároveň poptávka z oblasti eventuálních zájemců, kteří žijí na Českém venkově. Autor jako vedoucí výzkumného týmu IVP podává informace, které jsou výsledkem řešení projektu, podporovaného Grantovou agenturou České republiky. Formou případových studií jsou popsány podmínky zájmu farmářů a dalších sociálních skupin na venkově. Závěry jsou koncipovány ve formě zjištění a doporučení, jak by se do systému celoživotního vzdělávání mohly a měly zapojit odborné školy, které často trpí nedostatkem žáků a zatím jsou orientovány jen do prostoru formálního středoškolského vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Lifelong education in the field of rural areas in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Lifelong learning as a phenomenon of present days is now being solved from a perspective of the Czech rural area. The supply of educational opportunities and the demand for lifelong learning from residents of the Czech rural areas is analyzed in this chapter. Moreover, the author as a leader of an IEC research team provides results of the finalized project, supported by the Grant Agency of the Academy of Sciences of the Czech Republic. Through case studies, conditions of interests of farmers and other social groups in the country are described too. Conclusions are outlined in the form of findings and recommendations, how secondary vocational schools, which often suffer from a lack of pupils and which are mainly focused only on the area of formal secondary education, could or should take part in the system of lifelong learning.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Celoživotní vzdělávání v podmínkách EU
ISBN
978-80-210-5872-9
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
206-210
Počet stran knihy
278
Název nakladatele
MUNI Press
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—