Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Celoživotní vzdělávání v prostředí českého venkova

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F12%3A59774" target="_blank" >RIV/60460709:41600/12:59774 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Celoživotní vzdělávání v prostředí českého venkova

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Celoživotní vzdělávání jako fenomén současnosti je řešené z pohledu prostředí českého venkova. Zkoumána je problematika nabídky vzdělávacích možností a zároveň poptávka z oblasti eventuálních zájemců, kteří žijí na Českém venkově. Autor jako vedoucí výzkumného týmu IVP podává informace, které jsou výsledkem řešení projektu, podporovaného Grantovou agenturou České republiky. Formou případových studií jsou popsány podmínky zájmu farmářů a dalších sociálních skupin na venkově. Závěry jsou koncipovány ve formě zjištění a doporučení, jak by se do systému celoživotního vzdělávání mohly a měly zapojit odborné školy, které často trpí nedostatkem žáků a zatím jsou orientovány jen do prostoru formálního středoškolského vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Lifelong education in the field of rural areas in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Lifelong learning as a phenomenon of present days is now being solved from a perspective of the Czech rural area. The supply of educational opportunities and the demand for lifelong learning from residents of the Czech rural areas is analyzed in this chapter. Moreover, the author as a leader of an IEC research team provides results of the finalized project, supported by the Grant Agency of the Academy of Sciences of the Czech Republic. Through case studies, conditions of interests of farmers and other social groups in the country are described too. Conclusions are outlined in the form of findings and recommendations, how secondary vocational schools, which often suffer from a lack of pupils and which are mainly focused only on the area of formal secondary education, could or should take part in the system of lifelong learning.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Celoživotní vzdělávání v podmínkách EU

  • ISBN

    978-80-210-5872-9

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    206-210

  • Počet stran knihy

    278

  • Název nakladatele

    MUNI Press

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly