Psychological approach to conflict management in a multicultural classroom
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F24%3A100980" target="_blank" >RIV/60460709:41600/24:100980 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://drive.google.com/file/d/1dxAYub_oooBRUdUm6_GopMWAdvUD9LHp/view?usp=sharing" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1dxAYub_oooBRUdUm6_GopMWAdvUD9LHp/view?usp=sharing</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychological approach to conflict management in a multicultural classroom
Popis výsledku v původním jazyce
The chapters contain a wide range of topics, from the theoretical foundations of multiculturalism to practical teaching strategies and didactical guidelines. The authors (contributors) of chapters share with readers their expertise in educational science and development.
Název v anglickém jazyce
Psychological approach to conflict management in a multicultural classroom
Popis výsledku anglicky
The chapters contain a wide range of topics, from the theoretical foundations of multiculturalism to practical teaching strategies and didactical guidelines. The authors (contributors) of chapters share with readers their expertise in educational science and development.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů