Trendy ve zpracování ekonomicky orientovaných závěrečných prací
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41620%2F02%3A00004990" target="_blank" >RIV/60460709:41620/02:00004990 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trendy ve zpracování ekonomicky orientovaných závěrečných prací
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vývojem úrovně zpracování závěrečných písemných prací z didaktiky ekonomických předmětů na Katedře pedagogiky České zemědělské univerzity. Cílem autora je nalézt a zobecnit vývojové tendence oboru a inklinace posluchačů doplňujícího akombinovaného studia učitelství odborných předmětů ekonomického zaměření. Zvláštní důraz je položen na hodnocení integrace učiva a na informatizaci výuky.
Název v anglickém jazyce
Trends in economy-oriented final theses
Popis výsledku anglicky
The article deals with the development of the standard of final theses on the methods of teaching economic subjects at the Department of Education of the Czech University of Agriculture in Prague (CUA). The author's objective is to trace and generalize the developmental tendencies and inclinations of students of supplementary study of pedagogy of economy-focused vocational subjects, with a distinction made between the form of a simultaneous study of CUA students and the form of supplementary study for CUA graduates. In compliance with desirable trends of the introduction of information technology there occurs a significant improvement of the standard of theses from the viewpoint of the application of information and communication technologies. Particularly the students of the simultaneous form of study take the application of computer technology as a natural means of acquisition and analysis of information for the purpose of teaching and ever more often they introduce it as a working t
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník - semináře Role katedry pedagogiky v rozvoji zemědělského vzdělávání a výzkumu
ISBN
80-213-0960-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
144
Strana od-do
75-82
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita, katedra pedagogiky
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Katedra pedagogiky ČZU v Praze
Datum konání akce
26. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—