Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trendy ve zpracování ekonomicky orientovaných závěrečných prací

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41620%2F02%3A00004990" target="_blank" >RIV/60460709:41620/02:00004990 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trendy ve zpracování ekonomicky orientovaných závěrečných prací

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá vývojem úrovně zpracování závěrečných písemných prací z didaktiky ekonomických předmětů na Katedře pedagogiky České zemědělské univerzity. Cílem autora je nalézt a zobecnit vývojové tendence oboru a inklinace posluchačů doplňujícího akombinovaného studia učitelství odborných předmětů ekonomického zaměření. Zvláštní důraz je položen na hodnocení integrace učiva a na informatizaci výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Trends in economy-oriented final theses

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the development of the standard of final theses on the methods of teaching economic subjects at the Department of Education of the Czech University of Agriculture in Prague (CUA). The author's objective is to trace and generalize the developmental tendencies and inclinations of students of supplementary study of pedagogy of economy-focused vocational subjects, with a distinction made between the form of a simultaneous study of CUA students and the form of supplementary study for CUA graduates. In compliance with desirable trends of the introduction of information technology there occurs a significant improvement of the standard of theses from the viewpoint of the application of information and communication technologies. Particularly the students of the simultaneous form of study take the application of computer technology as a natural means of acquisition and analysis of information for the purpose of teaching and ever more often they introduce it as a working t

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník - semináře Role katedry pedagogiky v rozvoji zemědělského vzdělávání a výzkumu

  • ISBN

    80-213-0960-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    144

  • Strana od-do

    75-82

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita, katedra pedagogiky

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Katedra pedagogiky ČZU v Praze

  • Datum konání akce

    26. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku