Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Racionální matematický model optimalizující konstrukční a provozní parametry automobilu

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Racionální matematický model optimalizující konstrukční a provozní parametry automobilu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Deterministický matematický model automobilu umožňuje optimalizovat pracovní režim automobilu s ohledem na kritérium energetické, ekonomické a ekologické (dopravní eroze). Optimalizace prováděná pomocí matematického modelu bude odrážet věrně skuteč nostv případě, že uživatel správně změří a využije v modelu vstupní parametry. Z tohoto důvodu je nutné zjistit experimentálně parametry charakterizující: fyzikálně mechanické vlastnosti povrchu porostu, fyzikálně-geometrické charakteristiky přibližovacích avyklizovacích souprav, technicko-ekonomické charakteristiky. Na základě experimentálně zjištěných výše uvedených parametrů matematický model dá odpověď, týkající se práce agregátu z hlediska ekonomiky, energetiky a ekologických kritérií (dopravníeroze).Předběžnou citlivostní analýzou konanou za pomoci matematického modelu bylo zjištěno, že významný vliv na energetiku, ekonomiku a dopravní erozi při práci dopravního systému mají řídící parametry tj. tíha automobilu, ložný objem, pracovn

  • Název v anglickém jazyce

    Rational mathematical model optimising constructional and operational parameters of a car

  • Popis výsledku anglicky

    The deterministic mathematical model of a car enables optimisation of a car working mode with respect to energic, economic and environmental (erosion due to transport) criteria. Changes of weigh, loading volume and speed by 5 - 10 % influence energic oreconomic costs by 30 - 40 %. Change of humidity by 5 - 8 % influences erosion due transport by 20 - 40 %.

Klasifikace

  • Druh

    Vx - Nezařazeno - Výzkumná zpráva obsahující utajované informace (takový výsledek lze do RIV vložit pouze v případě, že zpráva obsahuje utajované informace a pole R12 = U), nebo souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    29

  • Místo vydání

    Lesnická fakulta, Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Česká zemědělská univerzita

  • Verze

Základní informace

Druh výsledku

Vx - Nezařazeno - Výzkumná zpráva obsahující utajované informace (takový výsledek lze do RIV vložit pouze v případě, že zpráva obsahuje utajované informace a pole R12 = U), nebo souhrnná výzkumná zpráva

Vx

CEP

GK - Lesnictví

Rok uplatnění

2002