Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Czech Book Culture in the Early 20th Century

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461071%3A_____%2F24%3AN0000100" target="_blank" >RIV/60461071:_____/24:N0000100 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Czech Book Culture in the Early 20th Century

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The text deals with the development of Czech book culture from the beginning of the 20th century to the present day. It analyzes changes in the artistic conception of books, the role of artists and publishers, and the influence of contemporary ideologies and technologies. Special attention is paid to the First Republic period, which represents one of the peaks of Czech book production.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Book Culture in the Early 20th Century

  • Popis výsledku anglicky

    The text deals with the development of Czech book culture from the beginning of the 20th century to the present day. It analyzes changes in the artistic conception of books, the role of artists and publishers, and the influence of contemporary ideologies and technologies. Special attention is paid to the First Republic period, which represents one of the peaks of Czech book production.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60401 - Arts, Art history

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Identity: The Story of Czech Graphic Design

  • ISBN

    9788076375451

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    226–231

  • Počet stran knihy

    324

  • Název nakladatele

    Paseka

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly