Analýza odvětví jako východisko formulace marketingové strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F00%3A00006241" target="_blank" >RIV/60461373:22340/00:00006241 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza odvětví jako východisko formulace marketingové strategie
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá analýzou odvětví a konkurence, která je základní součástí strategické marketingová analýzy. Pochopení vývoje v odvětví je spojeno s hledáním hybných sil, které mají vliv na změny struktury odvětví a úroveň konkurence.
Název v anglickém jazyce
Branch Analysis as a Part of Marketing Strategy Formulation
Popis výsledku anglicky
This paper deals with branch analysis as a part of strategic marketing analysis. Branch development and events understanding is connected with driving factors, which influence on the branch structure changes and the competition level.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomika firiem 2000
ISBN
80-225-1308-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Podnikohospodárská fakulta v Košiciách, EU Bratislava
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—