Nové komunikační technologie v procesu tvorby hodnoty pro zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F01%3A00004108" target="_blank" >RIV/60461373:22340/01:00004108 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové komunikační technologie v procesu tvorby hodnoty pro zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Tvorba hodnoty pro zákazníka v prostředí komunikačních technologií, využití EDI, Internetu v distribuci, přenos dat v dodavatelských řetězcích.
Název v anglickém jazyce
New communication techology in process of customer value creation
Popis výsledku anglicky
Customer value creation in, communication technology enviroment, EDI, Internet usage in distribution, informations transfer in supply chains.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomika firiem 2001
ISBN
80-225-1446-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
197-201
Název nakladatele
Ekonomická univerzita v Bratislavě
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
12. 9. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—