Vliv změny struktura distribučních řetězců na marketingovou strategii výrobců potravin
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F01%3A00004116" target="_blank" >RIV/60461373:22340/01:00004116 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv změny struktura distribučních řetězců na marketingovou strategii výrobců potravin
Popis výsledku v původním jazyce
Charakteristika základních změn v distribuci potravinřských výrobků vyvolaných rostoucí vyjednávací silou obchodních řetězců a formulace účinných marketingových strategií.
Název v anglickém jazyce
Distributions channels structure changes influence on food producers marketing strategy
Popis výsledku anglicky
Food products distribution basic changes characterization, which are call out by growing bargaining power of distributors and effective marketing strategy design.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy v manažmente podniku
ISBN
80-227-1612-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
46-49
Název nakladatele
Slovenská technická univerzita
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Senec
Datum konání akce
18. 9. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—