Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Manažerské trendy a systémy řízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F06%3A00016661" target="_blank" >RIV/60461373:22340/06:00016661 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Manažerské trendy a systémy řízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pojmy management a řízení jsou v novodobé historii spojovány většinou s průmyslem a podnikovými činnostmi. Důvod je vcelku pochopitelný. Nástup podnikatelských aktivit a změny, ke kterým v podnikatelském prostředí dochází, nástup nových technologických přístupů a vznik nových výrob­ních systémů vyžaduje nutnost slaďovat růst výrobních kapacit s výměnou zboží a s cestami k zákazníkům. Orientace na řízení těchto procesů je logickým důsledkem tohoto vývoje. Nové manažerské přístupy pak obrací pozornost právě do průmyslové sféry. Tento příspěvek bude především pojednávat o metodě Six Sigma, která byla vyvinuta firmou Motorola a v současné době patří mezi nejuznávanější a nejpoužívanější strategické nástroje a metody v oblasti managementu. Six Sigma je strukturovaná metodologie pevně založená na přesných datech sloužící k eliminování defektů, ztrát či problémů v řízení jakosti ve všech směrech výroby, služeb nebo dalších obchodních aktivit. Metodologie Six Sigma je založena na kombinaci ust

  • Název v anglickém jazyce

    Trend of Management and arrangement of control and regulation

  • Popis výsledku anglicky

    This part is intended to using of Six Sigma methodology. A break trough strategy to significantly improve customer satisfaction and shareholder value by reducing variability in every aspects of business. It enhances the ability to delivery customer satisfaction and cost improvement results faster- within months from the start, and sustains the rate of improvement on-going. Six Sigma methodology teaches and deploys hard skills and business practices emphasizing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomické znalosti pro tržní praxi

  • ISBN

    80-244-1468-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    240-245

  • Název nakladatele

    FF UP Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    14. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku