Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace zásad Supply Chain managementu při zavádění nového výrobku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F10%3A00023468" target="_blank" >RIV/60461373:22340/10:00023468 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace zásad Supply Chain managementu při zavádění nového výrobku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné době je pro výrobní podnik velmi obtížné uspět, pokud se nepokusí o implementaci zásad Supply Chain Managementu. Technologie jsou snadno kopírovatelné, hodnota značky napodobitelná, a proto lze získat konkurenční výhodu zejména integrací procesů probíhajících uvnitř a vně podniku. Ačkoli navenek podnik obvykle vystupuje jako celek směřující k jednomu společnému cíli, mezi jednotlivými podnikovými odděleními dochází často ke konfliktům vyplývajícím z nedostatečného sdílení informací. Koncept SCM klade důraz na spolupráci členů logistických systémů, která ve své podstatě vychází z prvků spolupráce jednotlivých oddělení uvnitř podniků. Cílem tohoto článku je představit aplikaci zásad SCM při zavádění nového výrobku na trh kosmetiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of SCM in new product launching

  • Popis výsledku anglicky

    In the present it is difficult to achieve a success without the implementation of Supply Chain Management. Technologies can be duplicated, the brand value can be imitated and that is why a concept of SCM is used to create a competitive advantage. SCM concept emphasizes the cooperation among the members of a logistic system that results from cooperation within the company departments. The aim of this article is to introduce an application of SCM concept in task dealing with new product launching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference

  • ISBN

    978-80-7318-922-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku