Development of Private Labels in the Dairy Products Sector in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F17%3A43915055" target="_blank" >RIV/60461373:22340/17:43915055 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60461373:22810/17:43915055
Výsledek na webu
<a href="http://link.springer.com/article/10.1007/s11294-017-9645-9" target="_blank" >http://link.springer.com/article/10.1007/s11294-017-9645-9</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/s11294-017-9645-9" target="_blank" >10.1007/s11294-017-9645-9</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Development of Private Labels in the Dairy Products Sector in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
This paper focuses on the issue of Development of Private Labels (sometimes referred to as private or retail brands) in the Dairy Products Sector in the Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
Development of Private Labels in the Dairy Products Sector in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on the issue of Development of Private Labels (sometimes referred to as private or retail brands) in the Dairy Products Sector in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Advances in Economic Research
ISSN
1083-0898
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
355-356
Kód UT WoS článku
000408738500010
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85026894986