Optimalizace počtu a umístění distribučních skladů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F99%3A0003340" target="_blank" >RIV/60461373:22340/99:0003340 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Optimalizace počtu a umístění distribučních skladů
Popis výsledku v původním jazyce
Mezi základní logistické problémy patří rozvoz výrobků k odběratelům a analogicky i zásobování výrobního podniku surovinami. Soustava distribučních skladů i prodejních center je pro potřeby optimální lokalizace distribučních skladů popsána dostat pomocíkartézských souřadnic obou typů logistických objektů. Je popsána původní metoda určování optimálních segmentů trhu, které jsou zásobovány vždy z jediného distribučního skladu. Řešení je založeno na hierarchické dekompozici problému do sekvenčních optimalizačních úloh o postupně se zvětšujícím počtu distribučních skladů. Zařazení prodejních center do segmentů trhu je nutné adaptivně opravovat v každém kroku, aby bylo dosaženo optimální lokaliz řešení problému optimální lokalizace distribučních skladů. Dále je uvedena případová studie hledání optimálního počtu segmentů trhu a nalezení odpovídajícího optimálního rozmístění distribučních skladů pro j
Název v anglickém jazyce
Optimization of distribution store number and location
Popis výsledku anglicky
Both distribution of products to customers and raw-material supply of plants belong to the basic logistic problems. A system of distribution stores and sale centers are sufficiently described for optimum localization b logistics-object types. An originalmethod of optimum market-segment determination supplied from the only distribution store is stated. The method is based on hierarchical decomposition of the problem into a s stepwise increasing of the number of distribution stores. Assignment of sale centers to market segments is necessary to correct at each step to attain the optimum localization of stores. The efficient method of stores is stated in the work. A case study of calculating of the optimum market-segment number and the corresponding optimum localization of distribution stores for a simple network of sale cente
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-86059-28-6
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
46. Konference chemického a procesního inženýrství CHISA '99
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—