Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sustainability of organization performace via management techniques

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F18%3A43915991" target="_blank" >RIV/60461373:22810/18:43915991 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://jssidoi.org/jesi/uploads/articles/20/Kubes_Sustainability_of_organization_performance_via_management_techniques.pdf" target="_blank" >https://jssidoi.org/jesi/uploads/articles/20/Kubes_Sustainability_of_organization_performance_via_management_techniques.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.9770/jesi.2018.5.4(23)" target="_blank" >10.9770/jesi.2018.5.4(23)</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Sustainability of organization performace via management techniques

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with some aspects of relationships with furniture market customers. The research results are presented to identify customer value attributes that are important for customer´s choice, satisfaction and value reporting tools. It has been found out that the most important value attributes are high quality of the furniture design, willingness and kindness of the staff, the professional level of the staff and the variety of designs. The least important value attributes are the loyalty programme, the first purchase discount and the architect´s advice. Personal information resources are more important for the customer than the impersonal ones. The Internet is primarily used as a source of information about furniture in general and it is used to get an overview before buying in a brick and mortar shop. These findings form a basis of a properly designed effective strategy for maintaining current customers and acquiring new ones. © 2018 by author(s) and VsI Entrepreneurship and Sustainability Center.

  • Název v anglickém jazyce

    Sustainability of organization performace via management techniques

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with some aspects of relationships with furniture market customers. The research results are presented to identify customer value attributes that are important for customer´s choice, satisfaction and value reporting tools. It has been found out that the most important value attributes are high quality of the furniture design, willingness and kindness of the staff, the professional level of the staff and the variety of designs. The least important value attributes are the loyalty programme, the first purchase discount and the architect´s advice. Personal information resources are more important for the customer than the impersonal ones. The Internet is primarily used as a source of information about furniture in general and it is used to get an overview before buying in a brick and mortar shop. These findings form a basis of a properly designed effective strategy for maintaining current customers and acquiring new ones. © 2018 by author(s) and VsI Entrepreneurship and Sustainability Center.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Entrepreneurship and Sustainability Issues

  • ISSN

    2345-0282

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    1031-1042

  • Kód UT WoS článku

    000436531100024

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85050932176