Social Determinants of Education in the Postmodern Society
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60555670%3A_____%2F10%3A%230000065" target="_blank" >RIV/60555670:_____/10:#0000065 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Social Determinants of Education in the Postmodern Society
Popis výsledku v původním jazyce
This article deals with the concept of postmodernism and perception of humans from the point of view of postmodern philosophy. It shows the ways postmodern thinkers define postmodern society.
Název v anglickém jazyce
Social Determinants of Education in the Postmodern Society
Popis výsledku anglicky
This article deals with the concept of postmodernism and perception of humans from the point of view of postmodern philosophy. It shows the ways postmodern thinkers define postmodern society.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Contemporary challenges in Social Pedagogy
ISBN
9788087182147
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
53-58
Počet stran knihy
191
Název nakladatele
Institut mezioborových studií
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—