Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

"Kdo chce s tygry býti..." Výchovný styl jako kolektivní reprezentace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60555670%3A_____%2F11%3A%230000028" target="_blank" >RIV/60555670:_____/11:#0000028 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.imsbrno.cz/cs.html" target="_blank" >http://www.imsbrno.cz/cs.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    "Kdo chce s tygry býti..." Výchovný styl jako kolektivní reprezentace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek autorů se věnuje rozdílům v recepci kontroverzního textu americké autorky Amy Chua Bitevní píseň tygří matky a jejich souvislostem s ideologickými zlomy v americké a částečně i české společnosti. Uvádí také na pravou míru některé interpretačnínepřesnosti, které se v souvislosti s knihou objevily.

  • Název v anglickém jazyce

    "When in Dragon´s Den..." Educational Style as Collective Representation

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is focused on the differences in readings of a controversial text Battle Hymn of the Tiger Mother by American author Amy Chua, as well as the links between them and the ideological cleavages within American, and partly Czech, society. Itattempted to remedy certain common interpretive inaccuracies regarding the book.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociální pedagogika v souvislostech globální krize. Sborník příspěvků z mezinárodní konference

  • ISBN

    978-80-87182-16-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    850-865

  • Název nakladatele

    Institut mezioborových studií Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku