Škola nebo výchova?!
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60555670%3A_____%2F11%3A%230000075" target="_blank" >RIV/60555670:_____/11:#0000075 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.dcm-zahorskabystrica.sk/Documents/Krizovatky_II_Pozvanka_a_program.pdf" target="_blank" >http://www.dcm-zahorskabystrica.sk/Documents/Krizovatky_II_Pozvanka_a_program.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Škola nebo výchova?!
Popis výsledku v původním jazyce
Autor se v příspěvku zamýšlí nad vztahem školy a výchovy, zda je možné je oddělovat a nad tím jakou funkci má v současnosti pro společnost škola a jakou výchova. Na základě vztahu mezi společností a výchovou zazní otázka směřující k pudu sebezáchovy společnosti. Stručně se zde také dotýká toho, kdo by měl být za výchovu dětí zodpovědný. Dále se snaží odpovědět například na to, proč výchova může představovat problém a proč jí ve školách není věnována žádoucí pozornost. V příspěvku je z důvodu zasazení dopatřičného rámce věnován prostor také vztahu výchovy a vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
School or education?!
Popis výsledku anglicky
Author in his paper examines the relationship between schools and education, whether they can be separated and over what function is currently the company and what school education. Based on the relationship between education and the issue will be heardtowards self-preservation society. There are also briefly touches on who should be responsible for the upbringing of children. Further, for example, trying to answer as to why education can be a problem, and why her school is not desirable given attention. The paper is due to placement in an appropriate framework also related devoted to space education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Škola alebo výchova?
ISBN
978-80-969253-3-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
25-32
Název nakladatele
Maclix
Místo vydání
Modra
Místo konání akce
Bratislava - Záhorská Bystrica
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—