Postmoderní koncepce výchovy: filozofické a pedagogické aluze
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60555670%3A_____%2F12%3A%230000081" target="_blank" >RIV/60555670:_____/12:#0000081 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60555670:_____/12:#0000100
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postmoderní koncepce výchovy: filozofické a pedagogické aluze
Popis výsledku v původním jazyce
Studie zkoumá výchovu v kontextu Deleuze filozofie. Navazuje na Nietzscheho ideu výchovy. Tato výchova má být přísná, její součástí je i nespravedlnost. Jen tak se dítě připraví na reálný život.
Název v anglickém jazyce
The postmodern concept of education: philosophical and pedagogical allusion
Popis výsledku anglicky
The study examines education in the context of Deleuze's philosophy. It builds on Nietzsche's idea of education. This education has to be strict, it also includes an injustice. Just as the child prepare for real life.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Dilemata sociální pedagogiky v postmoderním světě
ISBN
978-80-87182-27-7
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1041-1047
Počet stran knihy
1271
Název nakladatele
Institut mezioborových studií Brno
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—