Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dopravní nadstavba detekčního systému

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60715286%3A_____%2F20%3AN0000002" target="_blank" >RIV/60715286:_____/20:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.cross-traffic.com/cz/" target="_blank" >https://www.cross-traffic.com/cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dopravní nadstavba detekčního systému

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato část detekčního systému řízení křižovatek zajišťuje na základě dat o aktuálním pohybu vozidel na křižovatce generování nového signálního plánu, který plně respektuje aktuální požadavky dopravní intenzity na křižovatce. Účelem je, aby systém generoval takové řízení na křižovatce, které zajistí plynulé odbavení účastníků silničního provozu ze všech směrů na křižovatce bez rizika zahušťování dopravy a dlouhé čekací doby. Výpočet vhodného signálního plánu probíhá v krátkém čase, aby bylo možné celý proces stihnout v aktuálním cyklu, jehož délka se může pohybovat od cca 30 sekund.

  • Název v anglickém jazyce

    Transport superstructure of the detection system

  • Popis výsledku anglicky

    This part of the intersection control detection system ensures the generation of a new signal plan based on data on the current movement of vehicles at the intersection, which fully respects the current requirements of traffic intensity at the intersection. The purpose is for the system to generate such an intersection control that ensures smooth handling of road users from all directions at the intersection without the risk of congestion and long waiting times. The calculation of a suitable signal plan takes place in a short time, so that the whole process can be completed in the current cycle, the length of which can range from about 30 seconds.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20205 - Automation and control systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EG16_084%2F0010329" target="_blank" >EG16_084/0010329: Nový detekční systém řízení dopravy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    -

  • Technické parametry

    Využití heuristické analýzy. Pro posouzení kvality řízení izolované křižovatky byla zvolena výpočetní metoda HBS 2001 modifikovaná pro širší použití. Pro využití v budoucnu je výpočet v systému koncipován modulárně a je možné ho použít i jinou metodou. Hlavní požadované vlastnosti systému detekce řízení dopravy, jehož je výsledek součástí: • Vyšší spolehlivost detekce • Lepší pokrytí sledovaného prostoru (předávání sledovaných objektů mezi kamerami) • Vyšší kvalita řízení dopravy • Vyšší flexibilita řešení • Nižší náklady na pořízení a instalaci detekčního systému • Nižší potřeba dopravně inženýrské práce při zavádění a údržbě systému

  • Ekonomické parametry

    vstup na nový trh, stabilizace a expanze na stávajícím trhu, zvýšení obratu a exportu

  • IČO vlastníka výsledku

    60715286

  • Název vlastníka

    CROSS Zlín, a.s.