Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modulární informační systém pokrývající proces řízení moderního veřejného logistického centra

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60776021%3A_____%2F16%3AN0000001" target="_blank" >RIV/60776021:_____/16:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jerid.cz" target="_blank" >http://www.jerid.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modulární informační systém pokrývající proces řízení moderního veřejného logistického centra

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výsledkem řešení je inovativní a komplexní softwarové řešení zastřešující chod veřejného logistického centra. Systém podporuje řízení logistického centra za účelem maximalizování efektivnosti procesů využitím nejmodernějších technologií. Výsledek projektu je rozdělen do tří pracovních balíčků WP1,WP2 a WP3. Díky pracovnímu balíčku WP1 je systém naprojektován a vyvinut s podporou doménově specifického jazyka (DSL) a doménově specifického modelování (DSM). Pomocí této technologie jsou definovány všechny služby nabízené v logistickém centru, všechny prováděné operace, obchodní procesy, role provozovatelů a jednotlivých zařízení. Díky pracovnímu balíčku WP2 vznikly nové moduly a funkce, které v rámci řešení projektu umožní propojení čtecích zařízení a čipů založených na technologii RFID s řídícím informačním systémem logistického centra. Díky použité technologii RFID byl v tomto pracovním balíčku také vyvinut modul pro podporu kioskového systému, který umožnil sledování pohybu kontejnerů v prostoru logistického centra. V rámci pracovního balíčku WP3 je vyvinut nástroj pro komplexní zpracování událostí (CEP), díky kterému budou uživatelé informováni o kritických událostech téměř v reálném čase. Vzniklý nástroj je propojen s řídicím systémem vyvinutým v rámci prvního pracovního balíčku.

  • Název v anglickém jazyce

    Modular information system covering the process of managing modern public logistics center

  • Popis výsledku anglicky

    The result is an innovative and complex software solution covering the operation of public logistics center. The system supports logistics center’s management to maximize process efficiency using the state-of-the-art technologies. The result of the project is divided into three work packages WP1, WP2 and WP3. With the WP1 work package, the system is designed and developed with the Domain Specific Language DSL and Domain Specific Modeling (DSM) support. This technology helps to define all services offered in the logistics center, all operations, business processes, roles of operators and individual devices. Thanks to the WP2, the new modules and functions were developed to enable RFID reader devices and chips to be integrated with the logistics center's management information system. Thanks to the RFID technology used, this work package also developed a kiosk support module to monitor the movement of containers in the logistics center area. Within the WP3 the Comprehensive Event Handling (CEP) tool has been developed, which will make users aware of critical events in near real-time. The created tool is linked to the management system developed within the first work package.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LF14004" target="_blank" >LF14004: INNOLOGI ? Inovativní logistika</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Produkt 788

  • Technické parametry

    Jádro produktu INNOLOGI tvoří soubor webových služeb a samostatné moduly začleněné do informačního systému. 1. SlužbyimodulyjsoupostavenynaknihovnáchNet Framework. 2. Data se ukládají do SQL databáze. 3. Webové službyjsouinstaloványna IIS (Internet Information Services) webserveru a vyžadují IIS od verze 7.0 (součást Windows Server 2008). 4. Moduly jsou naprogramovány v architektuře klient – server. Předpokládá se použití SQL serveru, terminálového serveru a web serveru. 5. Požadavky na prostředí pro spouštění aplikací je následující: - Windows servery - Windows 2012 server R2 x64 Standard Edition nebovyšší - SQL server - MS SQL 2014 x64 Standard Editonnebovyšší - Hardware - CPU 1x XEON 4-core 3.0 GHz ekvivalent, RAM 24 GB, HDD 100GB - Síť LAN - minimálně 1GBit

  • Ekonomické parametry

    Roční zvýšení objemu tržeb o 3 200 tis. Kč, zisku o 1 900 tis. Kč a exportu o 1 000 tis. Kč.

  • IČO vlastníka výsledku

    60776021

  • Název vlastníka

    JERID, spol. s r.o.